2010年5月9日星期日

Angie Hart - Eat My Shadow



唔好意思,因為這則較新鮮熱辣,下期先再繼續我的LOO9周記。

相信有點資歷的西洋樂迷也會聽過來自澳大利亞的alternative pop樂隊Frente! 我上星期在朗豪坊才剛聽到頂樓的表演者在高唱"bizarre love triangle",不竟甜美女聲加琅琅上口的流行曲加清新band sound從來都最合亞洲樂迷的口味。不過Frente!出完經典處女作"Marvin The Album"同質素依然ok但reception較差的follow up"Shape"後,就解散了!

其實主音Angie Hart這些年來都有斷斷續續推出過不少作品,如splendid, holidays on ice等獨立組合,亦於3年前從新以solo身份推出專輯"Grounded Bird"。那張碟算ok,不過風格較雜,亦趨向較氣氛化不是每首都如Frente!般易入口。剛到訪金牌大風網頁才得知早在上年十月Angie已帶來她的second album"Eat My Shadow",今月尾亦會有台版。聽過單曲"I'm Afraid Of Fridays"同"simple"後感覺依然是成熟了的清新pop sound,唔搶耳但那把悅耳aussie accent歌聲仍然喺度。官網內亦報告了Frente!offical facebook page的成立,好有可能會有新活動呢。

官網 | 金牌大風網頁














3 則留言:

  1. 之前台灣有網上店入過一張 唔知係唔係呢張呢 but好快已無貨 我買唔到

    回覆刪除
  2. 原來之前係呢張 http://www.books.com.tw/exep/cdfile.php?item=0020124884
    [版主回覆05/09/2010 16:04:00]yes. 但我是叫弟弟喺澳洲買的。這次再叫他會罵我煩!

    回覆刪除
  3. 無記錯既,佢好似就來香港搞live show
    [版主回覆05/11/2010 12:01:00]cool!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...