2011年12月22日星期四

Charlene Soraia - Moonchild



上次的Birdy獲得幾位blog友注意,這次再來另一張不知又反應如何?同樣以翻唱作品打響頭炮,這次唱的是樂隊The Calling的"Wherever You Will Go",鋼琴伴奏的溫柔細唱,大路中亦見吸引力。不過作為bonus track,碟內其他歌曲反而沒那麼簡單,如第一首"When We Were Five"長達6分多鐘的迷離拼貼,滄白歌聲中夾雜了guitar、saxophone的情調,感覺非常有趣!另外如"Daffodils"、"Rowing"的新派民謠又有些少Laura Marling的感覺,但folky中忽然來幾下海豚音,Charlene的唱法其實有點像Adele式的即興味道。去到"Meadow Child"、"Bipolar"忽然變成活潑輕鬆的indie pop,但尾段"Almost Stole A Book"又回到Birdy冷冰冰的感覺。作為第n個Brit School畢業生新人,感覺上Charlene絕非作風簡單的一位女子!

話時話,明日開始"One Christmas in Taipei”, 提早講聲聖誕快樂!






[youtube http://www.youtube.com/watch?v=pSVsyU3OL6w&version=3&hl=en_US]

8 則留言:

  1. 我都聽緊呢張碟,佢同adele及kate nash同校,我好鍾意呢張唱片~~~~~merry x'mas
    [版主回覆12/28/2011 09:42:08]miss左merry christmas, happy new year!

    回覆刪除
  2. 呢期因為掛住追法國嘢
    英美歐都係靠你地
    呢隻明天買黎lun吓先
    [版主回覆12/27/2011 23:54:56]法國有mud好嘢?

    回覆刪除
  3. Benabar 出左新碟, Gregoire 之前都出左
    呢兩張都未搵到有
    Benjamin biolay都岩岩出左精選 (因為佢D album 我有買齊 所以唔會side $)
    coeur de pirate係zoo度買左 要220 ><"""
    另外仲買左幾張 今個星期應該會到 到左再分享吓
    [版主回覆12/28/2011 09:46:26]wa,coeur de pirate你有聽?我正搵緊。你d碟都喺鋪頭訂?

    回覆刪除
  4. coeur de pirate 第一張朋友係法國幫我買
    第二張一早叫左zoo訂
    佢而家特別版賣哂 得番普通版
    你可以叫佢再訂
    benjamin biolay同某d 可以係台灣訂 135蚊到
    之前你有出過的 Emmanuelle 唔記得左點串 我當初都係台灣訂
    [版主回覆12/28/2011 15:08:02]我arm arm先去完台灣,見不到有Benjamin Biolay wor,買左幾張前衛花園同另一間小白兔,gor邊太多選擇了!coeur de pirate喺加拿大買,她是加國人,所以第二張都唔知點入,要220好貴呢,甘貴我只捨得買日文碟!

    回覆刪除
  5. Charlene Soraia - Moonchild 我買左了

    回覆刪除
  6. benjamin biolay 12月16日出 佢寫咋吓
    定係因為己經唔紅 無咩人入?
    coeur de pirate 我見amazon都係賣好貴
    唔係一般美版價
    所以先入咋
    前x花園幾錢張?
    網上做緊買三送三 你係咪都係網上買
    [版主回覆12/28/2011 17:55:26]前x花園正價買ja,400NT以下,同埋誠品promo有九折同埋買一送一,但送ge係舊野,我都柬唔到咁都張,d風格太似啦,全部都好sweet、laidback之類

    回覆刪除
  7. 推介吓個好野
    Mohini Geisweiller
    http://www.youtube.com/watch?v=kywvEhKX-6g
    [版主回覆12/29/2011 21:52:44]幾得wor,果然好法式,你唔早d介紹我去台灣買!不過我見到hmv寫2012-1-2出wor。

    回覆刪除
  8. benjamin biolay近兩張album有無興趣?
    cdwow做緊 135 同 115
    [版主回覆12/29/2011 23:20:51]有一兩張,但不大熱衷,精選可能會考慮。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...