2010年7月12日星期一

Loo's Kitchen




好慘!工作做極都唔完,成個weekend都未離開過崗位... 不過都要對自己好d,一次過買左一批材料整番幾樣野食下:

Apple - 南瓜湯 (完全自制的!但顏色photoshop較過
Boy - 忌廉磨姑Tortellini
Cat - 日式汁燒牛排

飽左、更想去睡....

2 則留言:

  1. 很漂亮,令我想起Curly Giraffe的On Cloud Nine(與歌詞無關)。 *很美的餐桌。
    [版主回覆07/13/2010 14:34:00]點解會想起Curly Giraffe?哈哈。唔係 school food punishment!

    回覆刪除
  2. 看了你的網誌及圖片,暫時只能想起On Cloud Nine及Be The Voice的Rolling Wheels,仍未到達School food punishment的階段呢。 *一直想煮青豆忌廉湯,可惜仍未有時間及 機會。
    [版主回覆07/13/2010 23:10:00]青豆忌廉湯好像很好味,下次教教我。 基本上這些西湯有個blender就搞得掂!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...