2010年1月25日星期一

Do You Single?




YUI - GLORIA
看封面以為是winter ballad,原來是挺pop的一首輕快主打,有著聽一次便能令人記得的chorus,很多⎡やいやいやい...⎦、⎡あっあっあっ...⎦,帶點搞笑!B-side的Muffler反而是首慢的,曲同編都不錯,感覺唔求其。還有例牌上張single的YUI Acoustic Version~,因為原曲頗upbeat同rock,acoustic化後效果較特出,變得很舒服同聽得出結他的細緻位。

中島美嘉 - ALWAYS
Mika的single多數都忍手不買,因為b-sides大多都會全數收入大碟中,但有時又身痕... 不過這次總共有3首新歌,算啦豪比佢!其實每期中島美嘉我都聽到方向上的進化,如Yes時期的blues同gospel(CRY NO MORE, ALL HANDS TOGETHER),VOICE時期的electro(LIFE), LOVE時期的jazz lounge(Venus in The Dark、Love Addict)。但近期的細碟都有點只是重覆舊有風格的感覺。好像這次的ALWAYS都是延續ORION、流れ星、見えない星這個抒情系列,一份較classic、含蓄的浪慢感。而b-side方面都挺豐富,BABY BABY BABY是懷舊的soul、而SPIRAL就electro/disco。

3 則留言:

  1. yui嗰張我都有,
    首主題曲頗catchy
    個封面好靚!
    件biker好型
    [版主回覆01/28/2010 13:21:00]我都覺得好靚。不知飄雪是執的還有真影

    回覆刪除
  2. 其實我覺得中島美嘉都真係好努力去發掘新元素既歌手 只不過老實講, 有d真係唔多岩佢 心目中佢最好聽都係" 朧月夜~祈り"

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...