2012年12月9日星期日

Cerys Matthews - Baby, It's Cold Outside



沒辦法,在下對聖誕歌好像特別容易心軟,況且呢張都係正野!英倫樂隊Catatonia的舊主音,個人作品都傾向folk的風格,當然最大賣點還是柔中帶剛的出色歌聲。很多女歌手當人母後都忽然想要唱兒歌、節日歌。這張"Baby, It's Cold Outside"選曲差不多全是傳統歌謠,耳熟能詳至"Jingle Bells"、"Silent Night"、連"We Wish You A Merry Christmas"都夠膽唱!另一首"O Tennenbaum"亦即是麥兜那首「逢聖誕節送它歸家...」。不過當歌曲換上acoustic再多加運用民族樂器如mandolin、豎琴、牧童笛、oud(一種中東樂器),完全擺脫商鋪背景音樂那種俗氣煩厭,氣氛好像躲了在雪山上的小木屋般平靜寫意。碟尾的"Baby, It's Cold Outside",再找來Tom Jones重新合唱一次,百老匯味濃的big band,兩人唱/演得即興投入,明顯玩得開心!






4 則留言:

  1. Tom Jones唱歌超有feel
    [版主回覆12/13/2012 18:20:28]都係每次見佢都覺得搞笑居多。

    回覆刪除
  2. 還是由warner為她推出這張聖誕專輯嗎?
    另外想請問tracy thorn那張可以在那裡找到`~~`?
    [版主回覆12/16/2012 12:06:35]Cerys好像是自資出版,封底只寫她名字的公司...兩張貨源都好像不多,Tracey我是在信和買的,不過好像已沒貨,最有機會可能是灣仔大有商場!

    回覆刪除
  3. 路過提供吓
    今日去搵phillip phillips 唔見大有 有tracey
    [版主回覆12/16/2012 15:15:04]phillip phillips? american idol?
    ok, if i see I tell you, which one u want, tracey or cerys?

    回覆刪除
  4. 係呀
    佢同之前D AI 唔同
    最好有DELUXE啦 我搵咗 大有, 188, CD WAREHOUSE 同 HMV都無
    [版主回覆12/19/2012 23:37:04]itunes? haha

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...