2012年6月3日星期日

John Mayer / Keane / Saint Etienne



John Mayer - Born and Raised
John Mayer總給人一副溝死女的感覺,深情中帶幾分sleazy,有紮實功駕但不過於賣弄,低調地悅耳討好。這次專輯較reflective,氣氛沉實,感覺是他最mellow的一次,淡淡的愁緒滲出成熟味道,像"If I Ever Get Around To Living"便好feel到暈。繼"Your Body is a Wonderland"、"Daughters"這些lum女情歌後,這次更簡單,一句"Love ain't a thing... Love is a verb",已够晒sweet!

Words And Music By Saint Etienne
在下算比較後期才聽Saint Etienne,第一張聽的是封面非常Wallpaper*格調的"Sound of Water"。原以為她們近年已收山,只專注出re-issue搵食,怎料相隔7載又有新專輯,依然是清爽悠閒的流行電音,配上Sarah Cracknell sophisticated的嗓音,那份很chic的英式味道還是獨一無二。這次的主題是懷念昔日流行好風光,精緻悅耳的調子卻有份timeless quality,果真是good style never grows old!

Keane - Strangeland
陣容由三變四,今次新碟返回他們初期最本質的風格,標志式的piano riff、直接的旋律、宏偉uplifting的編曲,事實上也是樂迷最想聽的聲音吧?其中最喜歡抒情的"Watch How You Go",還有這首很有coldplay feel的"Sovereign Light Café"。



4 則留言:

  1. saint etienne 係邊買?
    [版主回覆06/05/2012 02:28:55]everywhere! hmv, sino centre...

    回覆刪除
  2. 好耐無行了 信和幾錢?
    因為我今晚會去HMV
    如果差唔遠 係HMV買算
    [版主回覆06/05/2012 10:03:22]我都係H記買,好似105,行貨來的。除非你要deluxe版就信和好d啦。另Berry我買左!Kurbrick入左,200元法版。

    回覆刪除
  3. BERRY 我之前有朋友幫我訂咗
    總訂咗6隻碟 加埋750蚊 但我仲未聽

    回覆刪除
  4. john mayer個張幾好聽,較為輕音量!kean我則麻麻地,基本上我只係啱聽第一張,其後兩張及新呢張聽完都無乜印像!
    我今日準俑去買saint etienne既deluxe版!
    同埋richard hawley出咗新碟喇,有無買?比以前重音量咗啲~~~~`
    [版主回覆06/09/2012 12:45:39]richard hawley冇聽開呀

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...