2009年7月15日星期三

perfume - トライアングル



我想我應該是中了⎡中田ヤスタカ⎦的毒,無倫capsule、meg或perfume我都很喜歡,除了⎡TRIANGLE⎦、連被譽為麻麻地的⎡BEAUTIFUL⎦我都忍不住入手了,還有下月的⎡FLASH BEST⎦精選 > <

話說,平時太hard core或沒有人唱的電子音樂我是較少聽的,但由中田調制的這種electro-pop卻很合味道。perfume的方程式是先用vocoder形造modern sci-fi的感覺、同時避免美女們唱功上的限制,歌曲上少少techno加house、pop pop地甜甜地但仍保持一點edge、間唔中來一兩首行D,加一兩首懷舊新口味(有D似tommy february6)、尾段來首慢版cool down一下,非常精確剛好夠味。

其實我覺得她們這樣的配搭真的頗有趣、一方面言行舉止十分東洋偶像,音樂卻來得比較歐陸時尚、加上目不暇吸的visual,游走於kitsch同trendy之間、好不過隱!

2 則留言:

  1. 電子同流行嘅結合, 這方面佢哋係幾成功
    上隻碟除主打歌外我就最鐘意[ マカロニ] ! 唔知今次有冇呢類嘢?
    但之前睇MSta佢哋表演[I Still Love U], 表現就好似有點收油...
     
    [版主回覆07/18/2009 00:40:00]マカロニ好聽呀。如果說這次,材料差不多的肯定有,但菜式一樣的好像沒有。Live clip我冇睇,總不知那裡可以看MSta?

    回覆刪除
  2. Sorry, 係我唔記得Paste條Link上來 http://www.youtube.com/watch?v=BfaqZ6f-kD0

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...